Hammas Hohde ja Gasellin Hammaslääkärit ovat sopineet yritysjärjestelystä, jossa Hammas Hohde ostaa Gasellin Hammaslääkärit Oy:n osakekannan ja siihen liittyvät liiketoiminnot. Järjestelyn myötä Hammas Hohde laajentaa toimintaansa pääkaupunkiseudulle ja ottaa merkittävän askeleen kasvustrategiansa toteuttamisessa. Gasellin Hammaslääkärit ja yrityksen avainhenkilöt jatkavat toimintaansa osana uutta yhteistä kokonaisuutta.

Gasellin Hammaslääkärit on yksityinen, täyden palvelun hammaslääkäriasema, joka tarjoaa ammattitaitoista ja laadukasta hammashoitoa osaavien yleishammaslääkäreiden ja eri alojen erikoishammaslääkäreiden toimesta. Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevalla asemalla on pitkä historia, ja se tunnetaan erittäin hyvämaineisena toimijana sekä asiakkaiden että alan ammattilaisten keskuudessa. Hammas Hohde -konserniin liittymisen myötä Gasellin Hammaslääkäreillä tulee jatkossakin olemaan erinomainen asema vaativan hammashoidon tarjoamisessa sekä digitaalisten palveluiden kehittämisessä.

”Hammas Hohde on strategiansa mukaisesti etsinyt mahdollisuutta laajentua myös pääkaupunkiseudulle. Olen erityisen iloinen siitä, että nimenomaan Gasellin Hammaslääkärit ja siellä toimivat suun terveydenhuollon osaajat liittyvät Hohteeseen. Tunnen jo usean vuoden takaa henkilökohtaisesti Gasellin avainhenkilöt, joiden kanssa jaamme samanlaiset ajatukset laadukkaan ja kestävän suun terveydenhuollon toteuttamisesta. Toimintamallimme ja yrityskulttuurimme ovatkin olleet pitkälti samanlaiset esimerkiksi laatuajattelun, henkilökunnan kouluttamisen ja työhyvinvointiin panostamisen osalta.”, kertoo Hammas Hohteen toimitusjohtaja Ville Pesonen.

Hammas Hohde -konserni tuottaa suun terveydenhuollon palveluita seitsemällä paikkakunnalla ja hammaslaboratoriopalveluita viidessä toimipisteessä kolmella paikkakunnalla. Hammas Hohteen kokonaisvaltainen palvelutarjooma kattaa yleishammashoidon, erikoishammashoidon ja hammaslaboratoriopalvelut itse tuotettuina. Hohde tarjoaa asiakkailleen vertaansa vailla olevaa laatua ja palvelua sekä henkilöstölleen loistavan paikan työskennellä ja kehittyä eri osaamisalueiden eksperttien kanssa, uusinta teknologiaa hyödyntäen.

”Gasellin Hammaslääkäreiden oli luontevaa lähteä kehittämään toimintaansa Hammas Hohteen kanssa hyvin samankaltaisten arvomaailmojen takia. Paras työpaikka, huippulaatu ja tyytyväiset potilaat ovat jatkossakin toimintamme perusta. Olemme Gasellissa erittäin tyytyväisiä päätökseemme lähteä Hammas Hohteen kanssa yhteistyöhön.”, toimitusjohtaja Mikko Rantala Gasellin Hammaslääkäreistä toteaa.

Järjestelyn myötä Hammas Hohde jatkaa strategiansa mukaista laajentumista valtakunnalliseksi toimijaksi. Yhtiön arvioitu liikevaihto vuodelle 2020 tulee järjestelyn myötä nousemaan noin 15 miljoonaan euroon. Osapuolet ovat sopineet, että järjestelyn hintaa ei julkisteta.

Lisätietoja:

Ville Pesonen, Toimitusjohtaja, Hammas Hohde, Puh. 050 435 2831,
ville.pesonen@hammashohde.fi

Mikko Rantala, Toimitusjohtaja, Gasellin Hammaslääkärit Oy, Puh. 040 505 4347
mikko.rantala@gasellinhammaslaakarit.fi

Hammas Hohde on yksityinen, täyden palvelun hammaslääkäri- ja hammaslaboratorioyritys, jonka yli 130 suun terveydenhuollon ja hammaslaboratorioalan ammattilaista tarjoavat laadukasta yleis- ja erikoishammashoitoa jatkossa kahdeksassa toimipisteessä ja hammaslaboratoriotoimintaa viidessä toimipisteessä Suomessa. www.hammashohde.fi www.loistolaboratorio.fi

Jaa sivu:
Sanoma